۱۱ آبان ۱۳۹۸، ۲۳:۴۰

۳۲۰ اثر به نخستین جشنواره مطبوعات و رسانه اروند ارسال شد

 ۳۲۰ اثر به نخستین جشنواره مطبوعات و رسانه اروند ارسال شد

خرمشهر- دبیر اولین جشنواره مطبوعات و رسانه اروند گفت: ۳۲۰ اثر به نخستین جشنواره مطبوعات و رسانه اروند ارسال شد و به مرحله داوری رسید.

 ریاض علی فرحانی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: روز گذشته مهلت ارسال آثار به این جشنواره پایان یافت و این آثار وارد مرحله داوری شدند که از میان آثار بیشترین تعداد آثار ارسالی متعلق به بخش استانی بوده است.
وی ادامه داد: از ۳۲۰ اثر ارسالی، ۲۲۰ اثر در بخش استانی، ۵۸ اثر در بخش ملی (مناطق آزاد) و ۴۲ اثر در بخش ویژه ( اروند) با یکدیگر رقابت می کنند.
دبیر اولین جشنواره مطبوعات و رسانه اروند در ادامه به معرفی هیئت داوران این جشنواره پرداخت و اظهار کرد: علی اکبر قاضی زاده، محمود مختاریان، فریدون صدیقی و مهرزاد خلیلی این جشنواره را داوری می کنند.
وی، تاریخ احتمالی پایان داوری جشنواره و معرفی برگزیدگان را نیز اعلام کرد و گفت: چنانچه داوری آثار طبق برنامه انجام شود، مراسم پایانی این جشنواره آذر ماه امسال برگزار می شود.
فرحانی در ادامه بیان کرد: جشنواره مطبوعات و رسانه اروند با هدف ایجاد زمینه پویایی و نشاط مطبوعاتی، افزایش رقابت موثر و سازنده در تعالی و توسعه محتوایی رسانه های استان و مناطق آزاد کشور برگزار می شود.
بنا به گفته دبیر اولین جشنواره مطبوعات و رسانه اروند نمایشگاه، کارگاه های آموزشی، نشست های خبری و تور اروندگردی برنامه های جانبی این جشنواره خواهد بود که زمان برگزاری آن ها  متعاقبا اعلام خواهد شد.
به گزارش خبرنگار مهر، نخستین جشنواره رسانه و مطبوعات اروند از اول مهر با انتشار فراخوان کار خود را آغاز کرد و شرکت کنندگان در سه بخش استانی، ویژه و مناطق آزاد و در محورهای مختلف اعم از سرمقاله و یادداشت، مقاله مطبوعاتی، مصاحبه و گفتگو، گزارش (خبری ـ تحلیلی ـ تحقیقی)، خبر، تیتر، عکس (خبری و غیر خبری)، گرافیک، طراحی و صفحه‌آرایی، کاریکاتور و طنز قادر به شرکت بودند. مهلت ارسال آثار روز گذشته پس از تمدید ۱۰ روزه پایان یافت.
کد خبر 4761713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha